Projektinė išvyka į Šilutės miestą „Stebiu, analizuoju, fiksuoju“

„Nuotolinių“ mokslo metų pabaigą vainikavo projektinė – patyriminė išvyka į po pandemijos „beatbundantį“ Šilutės miestą. Projekte dalyvavo 10 J klasės mokiniai: Eimantas, Mantas, Viktoras, Nojus ir Gabrielius. Šį kartą buvo integruoti trys mokomieji dalykai: ekonomika, iki profesinis mokymas ir fizika. Edukacinės išvykos metu, dešimtokai gavo padalomąją medžiagą, kur turėjo galimybę susipažinti su vizualiosios reklamos tipais, jų privalumais ir skirtumais, reklaminių objektų gamybos ypatumais ir kainodara. Veiklai pasirinkta Lietuvininkų gatvė, kurioje yra įsikūrę  nemažai parduotuvių ir paslaugų įmonių. Užsiėmimo pradžia pasirinktas baras „Trukio stotelė“, kur įmonės vadybininkas, mokinimas trumpai apibūdino maitinimo įstaigos reklaminę švieslentę su logotipu, kuri anot pašnekovo, kainavo net 3000 eurų, tačiau yra gana stilinga ir gerai atlieka savo funkcijas. Taip pat pabrėžė, kad tinkamos investicijos į rinkodarą, ilgainiui atsiperka su kaupu. Lankyti ir kiti objektai: kirpyklos, optikos, baldų salonas, zoo, kanceliarinių prekių parduotuvės, prekybos centrai. Tačiau vaikinai  pastebėjo, kad daug kur trūksta tvarkos, nublukusios spalvos, netinkamai išdėstytas tekstas arba jis sunkiai įskaitomas, kai kurias reklamines iškabas ar vitrinų apipavidalinimus jau reikėtų keisti naujais. Visgi Gabrieliui ir kitiems labiausiai patiko stilingos, klasikinės, juodai baltos spalvos, minimalistinės reklaminės iškabos, kurios suteikia ir savito solidumo ne tik įmonei, bet ir pačiam Šilutės miestui.  Ekonomikos mokytojas Aurimas L. padiskutavo su mokiniais ir apie reklaminių iškabų gamybos būdus, kainos kaštus ir medžiagas. Vaikinai puikiai įvardijo Šilutės meno mokyklos erdvinio jubiliejinio ženklo su skaičiumi, konstrukciją ir medžiagas, pasamprotavo kaip racionaliau būtų tokį gaminį pagaminti ir įtvirtinti.
Fizikos mokytojas Gediminas P. vedėsi mokinių grupę į Topo technikos pekybos centrą, kur mokiniai susipažino su ten esančiu buitinės technikos ir elektronikos asortimentu, prietaisų funkcijomis, energijos naudojimo šaltiniais. Kartu su mokiniais buvo kalbėta ir apie buitinio prietaiso pasirinkimo svarbiausius kriterijus, į ką reikėtų atsižvelgti, perkant gaminį. Mokiniai ne tik klausėsi, klausinėjo, diskutavo, bet ir fiksavo objektus savo fotokameromis, vėliau persiųsdami geriausias nuotraukas mokytojui.
Edukacijos pabaigoje, buvo pasidalinta geromis emocijomis, pasidžiaugta įgytomis naujomis žiniomis, turiningai praleistu laiku ir puikia, vasariška nuotaika.

Ekonomikos vyresnysis mokytojas Aurimas Liekis

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.